شمیم یاس
شمیم یاس

شمیم یاس

چگونه جبران کنیم؟؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم

عشق شما چه رنگی است؟

 می شنیدم و می دیدم از آنهایی که کوله باری از غیرت را پشت خود حمل می کردند و با پیشانی بند قرمز و سبز خود که مزین به نام حسین علیه السلام بود، می رقتند و می گفتند: یک یا حسین تا پیروزی، یک یا حین تا دل دشمن، یک یاحسین تا آزادی، یک یا حسین تا خدا.

 اما گویی امروز، راه آزادی و راه رسیدن به خدا به راه و رنگ دیگری تبدیل شده است. بوی آزادی دیروز، بوی باران و خاک بود، جلوه آزادی دیروز، جلوه اشک و لبخند بود. اما زنان و مردان امروز و شاید دیروز، با کوله بارهای غیرت خود، بوی و جلوه دیگری گرفته اند.

 دیروز پیشانی بندها سبز و قرمز بود اما امروز پیشانی بندها و لباسها یک دست سبز شده است. آنهایی که در گذشته به مقصد خود رسیدند، می دانستند که پرچم حسین علیه السلام در عالم به دو رنگ سبز که نشان مقام اباعبدالله و رنگ قرمز که نشان مقام سی الشهدا است برافراشته است.

 حسین یک اسوه بی همتاست، یک شخصیت بین المللی است، که از هر نژاد و قوم بر او سر تعظیم فرود می آورند. اما ما که مدعی دین حسین علیه السلام هستیم و نام او را در دل یا بر زبان فریاد می زنیم، تا چه حد همرنگ و همراه او هستیم. چقدر در قلب و ظاهر و جیب و کیف و تلفن همراه ما می توان از حسین ردی پیدا کرد. آنهایی که در روز شهادت حسین یا تولد دوباره اسلام، نه سبز هستند و نه قرمز و نه سیاه، و بی تفاوت از کوچه ها و خیابانها می گذرند، و اثری از عزای سرور شهیدان در رفتار و نشست و برخاستشان نیست، چگونه است که امروز از حسین نام می برند و نام حسین را همراه با نام دیگری می برند، گویی حسین را فقط با آن نام می خواهند. انگار حسین در نظر آنها تنها یک وسیله است از برای راضی کردن دل مومنان و رسیدن به اهداف خود.

 نمی دانم شاید حسینی که ما می شناسیم با حسین شما متفاوت است. شاید دین او و خود او همچون یک نرم افزار کامپیوتری هر روز، به روز می شود و گذشته آن کاملاً پاک می شود.

 شاید سبز شما نشان دیگری ست، و رنگ عشق که قرمز است در نظر شما رنگ دیگری ست، شاید سفید، شاید سیاه، شاید خاکستری.

 ای کاش می دانستم در حقیقت، رنگ سبز شما نشانه چیست؟

 ای کاش می دانستم رنگ عشق شما، چه رنگی است؟

 ای کاش می دانستم که آیا از دل مولا خبر دارید؟

 ای کاش می دانستم چند درصد از عشقی را که نثار کاندیدای خود می کنید حاضر هستید به پای امام خود بریزید؟

 ولی این را می دانم که اگر یک هزارم عشق های دنیایی خود را به پای مولای خود می ریختیم این چنین مولامان تنها نمی ماند ....

حالا که به این ضعف دوچار شده ایم چگونه انتخاب کنیم که جبران آن همه سالهای انتظار را برآورده کنیم  

فَهُم لایَفقَهُون....

بسم الله الرحمن الرحیم

چگونه است که عده ای چشم و گوش خود را بسته اند و خود را در زمره گروهی قرار داده اند که قرآن در شانشان می فرماید: فَهُم لایَفقَهُون....

 برخی می گویند که این دروان، دوران خفت و نکبت برای مردم ایران است اما اگر واقعاً چشمان خود را بشویند و به گونه ای دیگر بنگرند خواهند دید که در هیچ دوه ای ما به این اندازه عزت نداشتیم و تا به این اندازه در مقابل جهان خوارانی چون اسرائیل و آمریکا با جرأت تمام حاضر نشده ایم تا جایی که روزنامه ای خارجی می نویسد: که اگر این چنین ادامه پیدا کند، در سال 2010 جای ایران و آمریکا در تعاملات جهانی عوض خواهد شد.

این گروه مطمئن باشند که تمام فریبکاریهایشان در روزی که نهانها آشکار می شود، برملا شده و جزای این اعمال خود را خواهند دید و بدانند که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای خداوند از این رفتارها راضی نیست.

مطمئن باشید که با رأی به این کاندیدای محترم ؟؟؟؟؟؟ ریاست جمهوری فقط حساب اعمال تان سنگین تر می شود و فردای قیامت در قبال امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، شهدا و امام راحل باید پاسخ گو باشید.

 چشم و گوش تان را باز کنید تا ببینید که عزت واقعی یک مسلمان در چیست؟ در همرنگ شدن با دشمنان ( حتماً شنیده اید که امام راحل فرمودند: اگر روزی دشمنانتان از شما راضی شدند نگران اعمال خود باشید )و یا  در ایستادگی و استقامت در برابر خواسته های آنها و پافشاری برآنچه که خود می خواهیم و خداوند از ما انتظار دارد .....

نگذارید مصداق آیه 19 سوره بقره از قرآن شویم که خداوند در برابر این افراد می فرماید: صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لایَرجِعوُن

واقعاً با اندکی انصاف و واقع نگری به راحتی می توان فهمید که احمدی نژاد همانگونه که موجب شادی دل نائب بر حق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شده،( تا جایی که می فرمایند: با روی کار آمدن دولت نهم انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفت.) موجب شادی خود آن حضرت غایب از نظر نیز می باشد .

پس بیاید با رأی به او ما نیز این شادی را در قلب حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف دو چندان کنیم و در این شادی سهیم باشیم .....

برای تعجیل در فرج حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیروزی جبهه حق بر باطل صلوات بر محمد و آل محمد