شمیم یاس
شمیم یاس

شمیم یاس

همسگران...

گل رو به طرف بابا گرفته بود
می گفت: بابا جون بگیر
بابا نگاه می کرد و گریه می کرد
تعجب کردم که چرا گل رو نمی گیره
پرستار که ملحفه رو کنار زد دلم آتیش گرفت
دو دست و دو پای پدر قطع شده بود
پدر گریه می کرد و دختــر بهش زل زده بود ... 

نتیجه ی انتقاد از رئیس جمهور ...

- دوره جدید فتنه‌گری با حضور خاتمی در دانشگاه ها!!!! از این بیشتر هم انتظاری نیست!!!!
2- همایش "دلواپسیم" باور کنید فقط یک همایشه جناب روحانی نه یک جنگ مسلحانه مقابل شما... این همه واکنش و تندروری چرا؟!
3-جلوگیری از اکران "مستند من روحانی هستم" به چه علت آقای روحانی؟؟حرف استادمان را خوب یادم هست که اگر میخواهید پیشرفت داشته باشید به فرموده امام علی (ع) از دیگران بخواهید تا از شما انتقادکنند  

 

انتقاد یک جوان از شما آقای روحانی اینقدر سنگین و ناگوار است؟ و مستند "نبرد خاموش" که انتقاد و کلی زیر سوال بردن آقای احمدی نژاد و کابینه شان در زمان ریاست جمهوری ایشان بود، با تشکر و تقدیرنامه آقای احمدی نژاد به آن جوان پاسخ داده شد. الان فهمیدم محبوبیت شما با آقای احمدی نژاد چرا اینقدر تفاوت دارد... امروز با افتخار عنوان بی سوادی را می پذیریم!!!  

در ادامه دیدن این تصویر و متن آن  

برسد به دست رئیس جمهور روحانی

این طرح برسد خدمت رییس جمهورم، حجت الاسلام روحانی...
فقط ما گوش به فرمان رهبر بودن را خواستاریم
//
پی نوشت:
پس از توافق ژنو، 3 بار تحریم و 18 بار تهدید نظامی شدیم 

نماز لیله الرغائب

بسم الله الرحمن الرحیم

نماز لیله الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب را لیله الرغائب گویند که بسیار با فضیلت می باشد و کیفیت نماز این شب چنین است: در اولین روز پنج شنبه ماه رجب روزه می داری و چون شب جمعه داخل شد ما بین نماز مغرب و عشا دوازده رکعت نماز می گذاری هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه سوره انا انزلنا و دوازده مرتبه سوره توحید و چون از نماز فارغ شدی هفتاد مرتبه اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی اله می گویی سپس به سجده می روی و هفتاد مرتبه سبوح قدوس رب الملائکه و الروح می گویی. پس سر از سجده بر می داری و هفتاد مرتبه می گویی: رب اغفر و ارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم پس باز به سجده می روی و هفتاد مرتبه سبوح قدوس رب الملائکه و الروح می خوانی سپس حاجت خود را می طلبی انشا الله براورده می شود.  

نماز عشق!!!

 یا الله
یک رکعت نمازعشق:
پر می کشد روح نمازش
با بال های سوره ی کوثر
کشکول قنوتش را پر میکند
زچشمه های دعای فرج
همچو عقیق می درخشد
ذکر علی(ع) در رکوعش
سر بر سجده ی عشق
تشنه تر از کویر
می بارد بر سرش عطر تربت حسین(ع)
سبز می شود سلامش به گنبد خضراء
و غنچه می دهد دعایش با ذکر یا الله
کاش در شب آرزوها،
آرزویم فرج آرزوهای تو باشد...که فرج من نیز همین است.
اللهم عجل لولیک الفرج

 

دل از تو بریدم

 باسم رب الشهداء
گمان مدار که گفتم برو ، دل از تو بریدم
نفس شمرده زدم، همرهت پیاده دویدم
دلم به پیش تو ، جان در قفات ، دیده به قامت
خدای داند و دل شاهد است من چه کشیدم 

 

خراش یاقطع!!!

دایی اش تلفن زد و گفت: حسین تیکه پاره رو تخت بیمارستان افتاده، شما همینطور نشستین!
گفتم: نه خودش تماس گرفته گفته دستش یه خراش کوچیک برداشته ،پانسمان می کنه میاد.
گفت: چی رو پانسمان می کنه؟ می گم دستش قطع شده.
همان شب رفتیم یزد بیمارستان، به دستش نگاه کردم
گفتم:این خراش کوچیکه؟!
خندید و گفت دستم قطع شده، سرم که قطع نشده!

شادی روح شهید حسین خرازی و شهدای دفاع مقدس صلوات