شمیم یاس
شمیم یاس

شمیم یاس

شاید خدا .....

سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی دلت اینقدر گرفته و فکر می کنی فقط درمونش خداست ....

وقتی می خوای صداش بزنی دوست داری جوابت را بلند بده .....

وقتی از همه جا نا امید میشی و فقط در خونه خودش آروم می گیری ....

یه وقت می شنوی که صدایی بهت میگه من کنار توام اما با بی رحمی تمام بهش می گی پس چرا نمی بینمت یا احساست نمی کنم اون وقت بهت می گه بر گرد و پشت سرت را نگاه ببین همه جا دو تا رد پا هست یکی برای تو و یکی برای من ببین همیشه کنارت بودم و هیچ وقت تنهات نذاشتم بعد کم کم می رسه به جایی که رد پا یکی می شه بهش می گی خدایا چرا رد پا یکی شد دیدی تنهام گذاشتی ؟

خدا در جوابت میگه اگه کمی به جای عجله فکر کنی می فهمی که تا اون لحضات کنارت بودم وقتی دنیا برای تو تنگ و سخت شد این یه رد پا برای من بود و من تو را به آغوش کشیده بودم ....

نمی خواستم خودت بری که اشتباه کنی ....

حالا من با این همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

------------------------------------------------

بعد نوشت :‌ من با این همه علامت سوال چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعدتر نوشت :‌ چه کسی هست من را یاری کند ؟؟؟

باز نوشت :‌ خدا از رگ گردن به بندگانش نزدیکتر است .

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید سعیدیان پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 http://www.roozha498.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩کسب درآمد واقعی اینترنتی۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .

علیک السلام هر طور مشتاق هستید اما اگر خواستید این کار را بکنید با همان شمیم یاس

lahoot جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:50 http://www.lahootiyan.parsiblog.com

سلام
اگر خدا رها کند در عین غنی بودن باز نیازمندم و اگر خدا همراهم باشد در حین فقر با ثروتمندترینم ...

علیکم السلام مشکل همنجاست ای دوست کاش می فهمیدیم

شیلو عج شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 http://.talieeyetaha.parsiblog.com

سلام

همیشه با منه حسش میکنم ولی اطاعت ؟؟؟؟؟


فدک یک رمز ویژه

علیکم السلام خوش به سعادتتون که حسش می کنید

پاورچین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:50

سلام
به خود آیم که شاید نظری باشد ای دوست

علیکم السلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد