شمیم یاس
شمیم یاس

شمیم یاس

مولای من ...

سلام 

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای من، غیبت ( دوری ) تو خوابم را گرفته و خوابگاهم را بر من تنگ کرده و آرامش و راحت دلم را ربوده است، آقای من، غیبت تو مصیبتم را به مصیبت های دردناک ابدی پیوسته، از دست دادن یکی پس از دیگری؛ جمع و عدد را فانی می سازد، پس احساس نمی کنم به اشکی که در چشمم خشک می گردد،‌ و ناله ای که در سینه ام آرام می گیرد، مگر آنکه مصائب بزرگ تر و دلخراش تر و پیشامدهای سخت تر و ناشناخته تر در برابر دیده ام مجسم می شود .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باز نوشت : فرازی از نامه امام صادق در دوری از مولا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

بعد نوشت :‌  کاش به اندازه سر سوزنی ما نیز مولای خود را درک می کردیم

بعد تر نوشت :‌بر گرفته از کتاب فروغ ولایت

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
lahoot یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:18 http://www.lahootiyan.parsiblog.com

سلام
خوشا به حال مولا امام صادق علیه السلام که درک کرده این گونه می گفت مولای به این بزرگواری اینگونه در برابر عدالت خواه جهان اظهار دل تنگی می کند ان وقت ما ؟؟؟

شیلو عج چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 http://talieeyetaha.parsiblog.com

« طوبی لمن لقبه و طوبی لمن احبه و طوبی لمن قال به » کمال الدین ، ج 1 ، ص 268

خوشا بحال کسی که او (مهدی عج ) را ملاقات نماید ، خوشا به حال کسی که او را دوست بدارد و خوشا به حال کسی که به او معتقد باشد

Happy is he who meets him. happy is he who loves him . and happy is he who believes in him




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد