شمیم یاس
شمیم یاس

شمیم یاس

چراغ راهنما

سلام  

همه جا تاریک تاریک است. فقط دورو بر من روشن روشن است.با خودم می ویم! این همه روشنی از چراغی است که همراه خود دارم. 

به چراغ خیره می شوم؛ شعله اش سبز سبز است. آرامش شیرین و دلنشینی تمام وجودم را فرا می گیرد. 

 احساس می کنم سال هاست که این چراغ همراه من بوده است. با کنجکاوی می خواهم اولین روزی را که صاحب این چراغ شده ام، بیابم! 

آن را خریده ام؟ 

از پدرم گرفته ام؟ 

دوستم آن را به من هدیه داده است؟ 

نه،نه، نه! 

این چراغ را از آغاز زندگی با خود داشته ام. 

 وقتی در پرتو نور این چراغ به پیرامونم می نگرم، برخی چیزها را به روشنی می بینم. 

 می توانم بگویم، هر چه را که با این چراغ به روشنی می یابم درست درست است، و کوچک ترین شک و تردیدی درباره ی آن ها ندارم و خیالم آسوده است. 

 قدم بر می دارم و به راه می افتم. 

شاید بپرسید، می خواهی به کجا بروی. 

راستش را بگویم هنوز نمی دانم. 

 این چراغ است که می گوید دنبال من بیا! 

چراغ من با تمام چراغ های دنیا فرق دارد! 

ادامه دارد....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد